Aranyelefánt

Az adásban érintett technológiák és témák: mélytanulás, big data, internetes pénzügyi alkalmazások, mesterséges intelligencia externáliák

Az Aranyelefánt a mélytanulásban rejlő elképesztő lehetőségeket boncolgatja – ezzel együtt annak potenciális hibáit is, mint amilyen az előítélet állandósítása. Hogyan fejlesztik, tanítják be és használják tehát a kutatók a mélytanulást? Mik a korlátai? Miként támogatják az adatok a mélytanulást? Miért van az, hogy az internet és a pénzügyi szektor a két legígéretesebb iparág az MI felhasználása szempontjából? Optimális eseteben milyen körülmények között működik a
mélytanulás? Amikor pedig működik, akkor vajon miért működik olyan jól? Mik a hátrányai és a hiányosságai az MI-nek?

Beszélgető partnerek: Csanda Gergely Customer Experience Lead és Papp László Gartner területi
vezető

    Hallgatható még:

    Papp László

    Papp László programtervező matematikus, 2011 óta az i-Tango Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, a Gartner magyarországi és bulgáriai képviseletének vezetője. Célja, hogy a Gartner — a nemzetközi vezető pozíciójának megfelelően — meghatározó, független véleményvezér szerepbe kerüljön a hazai infokommunikációs piacon, és aktív szereplője legyen a hazai technológiai és üzleti társadalomnak. Munkájának köszönhetően a felügyelete alá tartozó üzletállomány négyszeresére növekedett.

    Már egyetemi évei alatt korát megelőző témák- Mesterséges intelligencia, Káosz elmélet, Természetes nyelv elemzés – iránt érdeklődött, sőt saját vállalkozást is működtetett.

    Szakmai karrierjét 1992-ben a BBL-nél kezdte, ahol Magyarországon az elsők között foglalkozott szoftver minőségbiztosítással.

    1996-ban a Pannon GSM-nél dolgozott, ahol a projekt kultúra alapjainak letétele után közel 10 éven át számos szervezeti területet, valamint üzleti és informatikai fejlesztési projektet vezetett. Részt vett az első adattárház, az SAP bevezetésben, és hozzá tartozott a 3G szolgáltatás műszaki és kereskedelmi bevezetése is. 2006–2011-ig a Stratis partnere volt, ahol feladata lett a pénzintézeti üzletág majd a teljes versenyszektor vezetése.

    Nem csak az üzleti, hanem a civil életben is szeret aktívan szerepet vállani. Két csodálatos gyerek apukája, ha ideje engedi a zene, a fotózás, és az extrém sportok
    szerelmese.

    Somogyi Zoltán

    Customer Experience Lead

    Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti tech startupoknál. Mostani pozíciójában a Shapr3D ügyfélélmény csapatát vezeti.

    Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

    Olvassa el az adásról írt cikket!

    HVG. Kiadó Zrt.

    +36 1 436 2447

    [email protected]

    1037 Budapest, Montevideo utca 14.